dinsdag 28 feb 2006 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van marloes fopma - WaarBenJij.nu dinsdag 28 feb 2006 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van marloes fopma - WaarBenJij.nu

dinsdag 28 feb 2006

Door: marloes

Blijf op de hoogte en volg marloes

28 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

Beste lezers,

nou laatste weekje in thailand al, gaat echt zo snel!Maandag vliegen we naar Bali, daar heeft iedereen nu ook wel zin in, weer even wat nieuws.
Van de week heb ik een thaise massage gehad, nou dat is net zo pijnlijk als kraken bij burrie!Eerst worden je voeten gewassen en daarna moet je een pyjama aan.Vervolgens wordt je een uur lang onder handen genomen, daarna ben je helemaal ontspannen dus die dag had ik 's nachts ook heerlijk geslapen!
Dinsdag waren we naar een thaise box wedstrijd geweest, nou dat ging er ook heftig aan toe.Bloed en zweet spatterde aardig in het rond.
Vrijdagavond de hoogste toren van Thailand bezocht, dit is een luxe hotel waar je een onbeperkt buffet kan krijgen voor ongeveer 10 euro!Op de hoogste verdieping, 82ste, kan je naar buiten om van het uitzicht te genieten.Echt iets wat je moet zien als je in Bangkok bent!
Zaterdag zijn we naar Ko Samed geweest, een eilandje. Dit was echt super, mooie blauwe zee, lekker met een cocktail aan het strand, heerlijk! Ook op zo'n bananending gezeten die achter een boot gaat, was echt gaaf. Ondanks voorzorgsmaatregelen door niet te liggen in de zon toch aardig verbrand.. beetje pijnlijk. 's avonds was er nog vuurwerk en nog gezellig gezeten op het strand. We hadden helaas een beetje te weinig slaapplek dus we moesten met z'n drieen in een bed maar dat kon de pret niet drukken.Ik moet zeggen dat ik thuis, terschelling, wel een beetje miste hoor op dat eiland.
Vond het echt heerlijk om weer even te varen maar nu over een heldere blauwe zee!
Maandag heb ik zelf een thai box les gevolgd, wat erg intensief was, heb nu ook erge spierpijn! Vandaag hebben we een shangri-la hotel bezocht, heerlijk om even luxe te doen! Eerst kregen we een rondleiding waarin we oa de residental suite hebben gezien (doet de koning ook weleens een tukkie) met een prachtig uitzicht over Bangkok. Vervolgens kregen we een luxe vier gangen lunch. We beleven ontzettend veel maar natuurlijk moet er ook nog aan school gewerkt worden, hier is iedereen nu dan ook druk mee. Morgen is het de bedoeling om chinatown nog te gaan bezoeken en van het weekend gaan we ook weer een trip maken maar dat is nog een verrassing!
Dikke kus marloes

• 28 Februari 2006 - 15:54

Niels:

Hey Marloes,

Dat ziet er allemaal erg gaaf uit zeg! Dat moet ik zeker ook gaan beleven in het 2e jaar. Have fun!

Ciao

• 28 Februari 2006 - 17:12

Maarten:

allememaggies wat beleef jij daar veel. Ben wel een beetje jaloers hoor! ziet er allemaal mooi uit. Als je nou nog ff door blijft gaan met kickboxen kan je volgend jaar tijdens het uitgaan misschien wel een kerel met een bowlingbal fysiek aan :p Veel plezier en succes met school daar.
    xxx
    Maarten

• 01 Maart 2006 - 08:47

Wietske:

Hey Marloes,
    Dat ziet er echt heerlijk uit! Wel gek hoor, jij in zo'n tropisch oord, lekker bruin, ik net terug van weekje wintersport en dan sneeuwt het hier op dit moment in NL ook nog eens! Ik zou er nog maar even lekker van genieten, want de zon blijft hier nog wel even weg! x wiets

• 03 Maart 2006 - 17:09

Thijs En Alie Bakker:

Hallo Marloes.
    Wat ben je ver weg,en door je web toch weer dicht bij,we hopen dat je een mooie stage tijd heb en wensen je veel succes.
    Tot ziens op Terschelling.
    Groeten Thijs en Alie Bakker.

• 04 Maart 2006 - 18:32

Marlien:

Heeej Marloes!
    Zo te horen heb je 't helemaal naar je zin! Goed teken! Flink door blijven genieten en natuurlijk je best blijven doen op school!
    Wij zijn vannacht teruggevlogen van Curacao. Heerlijke vakantie gehad, gedoken, met dolfijnen gezwommen, elke dag naar en ander baaitje... kortom t was geweldig! Maar de verhalen en foto's komen als je over een maand weer op het eiland bent!
    Doe je best nog en genietse!
    Heel veel Liefs en een hele dikke zoen van mij!!!!!

• 11 Maart 2006 - 18:04

Rob & Wil:

Hoi Marloes,lekker warm in Indonesie,beter als hier denk ik vandaag nog dikke sneeuwbuien.We hebben net weer een weekje op het eiland gezeten.Ik ga morgen weer voor een paar weken weg,eerst naar South Africa,Mossel bay en dan naar West Africa,Cameroon. Zullen zien hoe of dat bevalt.Nog maar een paar weekjes dan zit het er voor jou ook weer op.He amuseer je maar en we zien elkaar wel weer.Nog een prettige tijd , groeten Rob & Wil.