zaterdag 11/1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van marloes fopma - WaarBenJij.nu zaterdag 11/1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van marloes fopma - WaarBenJij.nu

zaterdag 11/1

Door: marloes

Blijf op de hoogte en volg marloes

11 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

Dag lieve mensen!

Met mij gaat alles goed, goede vlucht gehad en leuk appartementje. we hebben het bijzonder druk met de groep, echt van 9 tot 9 bezig met leuke dingen doen! Je hebt hier onwijs grote shoppingmalls waar je alles kan kopen wat je wil, en lees goedkoper! maar we snuiven ook wat cultuur op natuurlijk. vandaag zijn we naar de tempel geweest van de koning, royal palace.het is de heiligste tempel van het land.het zijn hele mooie gebouwen, ook van goud die nu zo'n 200 jaar bestaan.vervolgens hebben we heerlijk gegeten en zijn we met zo'n bootje het water op geweest, heerlijk! mis het water! daarna zijn we naar een soort tempel geweest, de golden mount, waar je een prachtig uitzicht hebt op de skyline van bangkok.gister hebben we onze eerste schooldag gehad en onze buddy's ontmoet van school.
Ze spraken niet super engels maar met handgebaren kom je er wel!de school is onwijs groot, 15000 studenten, het is net een heel dorp! de supermarkt is er,postkantoor,bank en restaurant.de school zelf bestaat uit allemaal gebouwen van soms wel 11 verdiepingen, gelukkig is er wel een lift!
alles wat over Bangkok wordt gezegd klopt helemaal, het verkeer is een chaos maar toch weet iedereen wat ie doet en de stank.. poeh! en je kijkt werkelijk je ogen daar uit, de gekste dingen gezien, een babyolifantje, een zeer volwassen kakkerlak, kleine konijntjes, pingpongshows op de hoerenbuurt een gekkenhuis dus!bij de kraampjes moet je even inkomen met afdingen maar men leert snel!het is hier onwijs warm, 32 graden, ook 's avonds.morgen gaan we naar een markt geloof ik en maandag naar een ceremonie van de boedhisten en dan dinsdag weer les en me verjaardag natuurlijk!
heel veel liefs van mij en laat even horen hoe het daar allemaal gaat!
dikke kus

  • 11 Februari 2006 - 15:28

    Majda:

    hey!!!!!!!!

    Zo dus je vermaakt je daar wel..leuk man!hier is het super saai, wees blij dat je daar bent en niet in het koude holland haha.slaap je daar op de campus ofzow? leuk...ik moet weer gaan, ik ga zo naar nienke..we moeten samen werken vanavond. nog veel plezier daar..dikke kus..moi

  • 11 Februari 2006 - 15:33

    Karel:

    haha dat is mooi dat we je avonturen kunnen volgen :p.
    Veel plezier daar he xx
    je grote neef

  • 11 Februari 2006 - 15:58

    Nienke:

    leuk verhaal!!!!! ik ga boodschappen doen want majda komt zo...zie onder. haha
    kus

  • 11 Februari 2006 - 17:38

    Rutger:

    Hai Marloes,
    Leuk wat van je te lezen.
    Geniet van je tijd daar !!
    Dikke kus.

  • 12 Februari 2006 - 10:32

    Janne:

    Schatjeee!!
    Bangkok is dus echt wel vet sumoy mangmang (heel mooi)! Vind t tof bij je op de kamer hoor.. en dat snurken van je valt best mee.. ;)
    Lieverd we gaan n mooie tijd tegemoet!
    Hele dikke smak van je maatje

  • 12 Februari 2006 - 14:47

    Meta:

    hey marloes,
    super gaaf allemaal! fijn dat je het leuk hebt. hier 1 grote chaos door de containers die zijn aangespoelt met schoenen. fijne verjaardag dinsdag en veel plezier!
    x Meta

  • 12 Februari 2006 - 18:24

    Bianca:

    hee nichtje, zal je voor dinsdag niet meer spreken maar alvast een fijne verjaardag daar gewenst groetjes van ons allemaal

  • 12 Februari 2006 - 18:48

    Maarten:

    Hee loes,

    Klinkt goed allemaal. Zolang je alleen cultuur opsnuift is het goed! Hier is het aan het sneeuwen en koud. Ik zou bijna zeggen 32 graden onder nul. Verder wel relaxed van die Malls die daar zo goedkoop zijn, maar schoenen moet je daar niet kopen daarvoor moet je op Terschelling zijn met hun aangespoelde containers vol schoenen ;p Veel plezier nog en ik zal regelmatig proberen te reageren (als ik het niet vergeet hehe..) groetjes en kusje
    maarten

  • 12 Februari 2006 - 20:41

    Melissa:

    Hee Marloes,, whoooh! echt het lijkt me super daar zo te horen aan je verhaal!!! hier in barre Nederland is het maar saai en rot weer!! dus geniet ervan!! kus melissa

  • 12 Februari 2006 - 21:05

    Marlien:

    Heeej schatje!
    Fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebben!
    Je mist hier niets hoor! Behalve de aangespoelde containers is het rustig op het eiland..
    Dinsdag zijn we alweer uit onze tienertijd marloesje!! Ga je nog wat leuks doen op je verjaardag?
    Echt ontzettend leuk dat je zo'n site hebt, kunnen we je allemaal volgen!
    Heb je ook al knappe locals ontmoet of zijn dat voornamelijk omgebouwde vrouwen? (Haha! die katoi's zaten continu achter bas niels en erik aan!)
    Naja, het nieuws eb je hieronder al kunnen lezen dus ga ik maar niet herhalen.. Marloes (en de rest) geniet ervan en maak er dinsdag een gezellige dag van!
    Oja, heb je al vrienden gemaakt met..
    Hele dikke zoenen van mij! En groetjes ook van mijn ouders!
    Geniet lekker verder!!! Ciao Bella!
    Oja, nog iets.. ik zit vanaf vrijdag op Curacao dus dan reageer ik even niet meer, maar ben dr over 3 weken weer!
    Doeidoeiiii

  • 13 Februari 2006 - 10:51

    Elleke:

    heey marloesje, super dat je het er naar je zin hebt. hier gaat het zijn gangetje. geld alweer bijna op dus over goedkoop praten we hier niet. het is hier ook nogsteeds koud. vanmorgen moest ik weer van de trein naar huis lopen en me tenen vroren eraf. op school gaat met mij alles goed ik doe rooms devision dus dat is wel beter. nou verder heb ik niet echt veel te melden. het is leuk om te horen hoe het met jou gaat want jij maakt nu veel meer mee dan wij. heel veel plezier nog en tot het volgende bericht kusjes elleke

  • 13 Februari 2006 - 17:36

    Karin:

    Dag lief,
    Fijn dat je het daar naar je zin hebt.
    De warmte wendt misschien
    al een beetje? De schoenen
    staan al klaar voor je,
    vanmiddag weer even aan het zoeken geweest echt leuk is het om soort,maat,linker,rechter bij elkaar te zoeken.
    Dikke kus,enne ,1 week is alweer voorbij!

  • 14 Februari 2006 - 10:29

    Oma:

    Lieve Marloes
    Van harte gefeliciteerd. We hopen dat je een gezellig feestje gaat bouwen. Zo ver van huis, maar in gedachten bij ons.
    Van pap en mam horen we de verhalen van je. Dat het heel goed gaat met je, maar vooral de appelmoes doet het heel goed. Van ons beiden heel veel liefs en een dikke pakkerd van Opa en Oma

  • 14 Februari 2006 - 11:43

    Marlien:

    Daaag jarige jop! Gefeliciteerd met je verjaardag daar aan de andere kant van de wereld!!
    Ik vier vanavond een beetje mn verjaardag, sara, nannie en maartje, mn oom en tante en een paar vriendinnen komen langs..
    Mijn telefoon heeft het helaas begeven dus ik kan geen smsjes en telefoontjes meer ontvangen.. ik had je zo graag een smsje willen sturen, maar helaas :(
    Maarrr, mn ouders komen donderdag en vrijdagochtend vliegen we, dus dat maakt weer een hele hoop goed natuurlijk!
    he lieve marloesje, maak er een leuke, gezellige dag van en geniet van je tijd daar!
    Heel Veel Liefs van mij!

  • 14 Februari 2006 - 15:41

    Ben:

    schatje, leuk verhaal en geniet er van. had er graag bijgeweest met vinnie en marc natuurlijk, maar ook met jou hoor! gezellig beetje banjeren door bangkok.. Volgende keer beter!!! groetjes aan de andere meiden en een dikke kus. ciao xx

  • 14 Februari 2006 - 16:28

    Berit:

    Heej lieverd!!

    Gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk heb je een super verjaardag daar en als je terug bent, gaan we hier met zn allen nog een keer goed feesten!! Lekker aan de cocktails;) Leuk dat je het daar verder naar je zin hebt en volgens mij heb je heel wat verhalen te vertellen als je weer hier bent! Maar voorlopig lekker genieten daar hè meis!!

    Dikke kus beer

  • 14 Februari 2006 - 20:39

    Ed En Nancy Neve:

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetje Ed en Nancy

  • 15 Februari 2006 - 05:41

    Ome Piter:

    hoi marloes ik heb dit allemaal even gelezen en vindt het erg leuk om te volgen. Maar eerst even van harte gefeliciteerd van ons allemaal hier uit hanstholm geniet er maar van De groetjes tanta hanne en ome piter

  • 15 Februari 2006 - 10:53

    Antsje:

    heeej marloes, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! 1 dag te laat maar niet vergeten!
    zo te lezen heb je het aardig naar je zin daar.
    heel veel plezier en niet al te bruin terug komen he?! haha
    groetjes en kusz van mij en mn ouders natuurlijk!
    doeeeeggg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marloes

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 102102

Voorgaande reizen:

07 Februari 2006 - 06 April 2006

Mijn eerste reis

03 November 2009 - 30 November -0001

ontdekkingsreis 2009

11 Januari 2012 - 30 November -0001

ontdekkingreis deel 2

Landen bezocht: